Case

Hydra-Comp A/S

Hydra-Comp er specialister i specialproducerede hydraulikcylindre og pumpestationer, produceret i Danmark. De driver derudover, en webshop med mere end 7.500 hydraulik komponenter og reservedele. I 2021 udtog Dansk Erhvervs indstillingsråd Hydra-Comp til finalen i kategorien 'Bedste B2B med online omsætning under 200 mio'.
733
Antal leads
32,30 DKK
Gennemsnitlig leadpris
+75
Nye kunder

Efter de første 3,5 måneder med LeadMotor, gjorde Hydra-Comp status: Der var blevet opsamlet 733 relevante leads. Via marketing automation, var de nu i gang med at blive opvarmet. Leadprisen på disse var, i gennemsnit, 32,30 DKK.

112 af de opsamlede leads, var blevet til varme kundeemner, der havde vist stor interesse. De 112 varme leads var altså klar til at blive kontaktet telefonisk af en sælger.

I løbet af de 3,5 måneder, blev deres annoncer set 1,4 millioner gange af målgruppen.

Hydra-Comp har, som minimum, fået 75 nye kunder gennem LeadMotor.

Ready to book your strategy meeting?

Martin Nørgaard Klausen,  Partner og CMO

Andre interessante cases