Samarbejdet mellem Inmix og LeadMotor startede i slutningen af 2020. Baggrunden for at vælge LeadMotor var, at Inmix ønskede at professionalisere deres leadgenerering og derigennem skabe en mere sikker vækst i forretningen.
Målet var at sikre, at der kom interesserede potentielle kunder i butikken.
Resultater
At opsummere Inmix´s resultater gennem LeadMotor siden 2020 er ret kompliceret. Sammen har vi lavet en del forskellige kampagner, med forskellige målsætninger, forskellige lead magnets og forskellige målgrupper.
Frederik opsummerer det dog ret godt:
“Det vigtigste vi har fået ud af samarbejdet med LeadMotor er i sidste ende, den her sikkerhed i vores forretning.
Fundamentet for at vide at vi hver måned får nogle leads, der bliver til nogle møder igennem vores mødebooking. Det kan vi jo se igennem vores forretning.”
– Frederik, CEO, Inmix
Den rejse et lead kommer på fra opsamlingen via annoncering, kvalificeringen gennem de forskellige mailflows, mødebookingen og i sidste ende mødet med Frederik, er dog fællesnævneren ved kampagnerne. Det er herigennem de bliver til kunder.
“De kan virkelig skabe rigtig meget vækst i forretningen, fordi de kan booke møder med virksomheder som nu i forvejen kender os, og som er interesserede i os. “
– Frederik, CEO, Inmix
Ser man på de samlede resultater gennem de seneste 22 måneder, får Inmix leads til en gennemsnitlig leadpris på 20 DKK.
Der kommet 5.042 nye leads til, som nu systematisk bliver opvarmet, og kommer tættere på en købsbeslutning.
“Når man står der med sit produkt eller serviceydelse i hånden som er klar til at blive solgt, så er det dér man skal investere i LeadMotor. Så kan de virkelig hjælpe med at skabe den her tilvækst af nye kunder, som jo netop gør at man har nogen at sælge sit produkt eller serviceydelse til.”
– Frederik, CEO, Inmix