Baggrund for at investere i LeadMotor
Med en passion for strategi og eksekvering var det vigtigt for ActionPlanners direktør og stifter Victor Veloso, at LeadMotor havde en datadrevet og velstruktureret tilgang til vækst og kunne tilbyde et nyt syn på deres salgs- og markedsføringsinitiativer.
Derudover var økonomi naturligvis også en faktor. Med LeadMotor kunne de, med relativt få ressourcer, få accelereret deres marketingindsats og nå flere potentielle leads.
Derfor blev LeadMotor et naturligt valg for Victor, da han her fik disse krav opfyldt.
“Samarbejdet med LeadMotor har gjort, at vi tænker anderledes omkring salg- og marketingindsatsen i det hele taget. Den er blevet mere struktureret, og den er blevet mere målrettet.”
– Victor Veloso, CEO & Founder, ActionPlanner
Resultater
ActionPlanner har flere forskellige produktversioner, hvoraf den ene af dem var relativt ny. Med systematisk hypotesetestning, fik man kontinuerligt nye indsigter om deres målgrupper, som de ellers ikke ville have haft.
Over perioden på ét år resulterede samarbejdet i en fordobling af pipelinen samt 30% flere relevante leads.
Hvem kan bruge LeadMotor?
Victor fortæller at han vil anbefale LeadMotor til enhver virksomhed, som skal i gang med digital markedsføring. Han synes konceptet er interessant, til at forstå og prissat på en måde, så balancen mellem indtægt og udgift nemmere kan styres.
“Enhver virksomhed der skal i gang med digital marketing – tag et kig. De har et spændende koncept!”
– Victor Veloso, CEO & Founder, ActionPlanner