Baggrund for at vælge LeadMotor
Et godt aktivt erhvervsnetværk kræver engagerede og aktive medlemmer. Kontakt til relevante nye medlemmer er en nødvendig ressource. Relationsfabrikken Aarhus ønskede yderligere B2B leads for at rekruttere nye medlemmer af netværket. For at nå ud til potentielle B2B medlemmer, så de LeadMotor som værende den bedste løsning.
Relationsfabrikkens LeadMotor
Der blev opsamlet B2B leads gennem en vifte af de platforme, som netop Relationsfabrikkens målgruppe aktivt er til stede på.
Trafikannoncer, leadgenerering og remarketing leverede den skarpe kommunikation til målgruppen, der i sidste ende blev inviteret med til et netværksmøde som gæst.
Relationsfabrikken Aarhus CRM forankret i ActiveCampaign. Herfra håndteres leadscoring, marketing automation og pipeline management.
Resultater
Ser vi på de LeadMotor resultaterne over de seneste 5 måneder, er der blevet opsamlet 186 leads, til en leadpris på 72,33 kr.
- Ud af de 186 leads, har 49 sagt Ja Tak til at deltage i et netværksmøde som gæst. Altså 26,34%
- Ud af de 49 der gerne ville prøve netværket af, er 24 blevet til nye medlemmer af netværket. Det er 48,98%
Jeg har fået meget professionel rådgivning ved LeadMotor. Et tip til andre virksomheder er, at investere tiden til at få etableret den mest optimale process og udvælgelse af målgruppen samt den løbende opfølgning, justering og tilpasning. Det giver resultater.
– Jacob Mikkelsen, Relationsfabrikken Aarhus