Case

Relationsfabrikken Aarhus

Relationsfabrikken skaber forretningsskabende netværk og faciliterer sparring på højt niveau. Der er fokus på at skabe nye forretningsforbindelser, sparring på højt niveau og flere kunder til medlemmernes virksomhed.
186
Antal leads
72,33 DKK
Gennemsnitlig leadpris
24
Nye kunder

“LeadMotor er værd at anbefale til alle der vil i dialog med B2B kunder. Jeg ser ikke umiddelbart nogle begrænsninger i LeadMotor ́s evne til at etablere kvalificerede leads”

Jacob Mikkelsen
Medejer, Relationsfabrikken Aarhus
www.linkedin.com/in/jacobsmikkelsen
www.relationsfabrikkenaarhus.dk

Baggrund for at vælge LeadMotor

Et godt aktivt erhvervsnetværk kræver engagerede og aktive medlemmer. Kontakt til relevante nye medlemmer er en nødvendig ressource. Relationsfabrikken Aarhus ønskede yderligere B2B leads for at rekruttere nye medlemmer af netværket. For at nå ud til potentielle B2B medlemmer, så de LeadMotor som værende den bedste løsning.

Relationsfabrikkens LeadMotor

Der blev opsamlet B2B leads gennem en vifte af de platforme, som netop Relationsfabrikkens målgruppe aktivt er til stede på.

Trafikannoncer, leadgenerering og remarketing leverede den skarpe kommunikation til målgruppen, der i sidste ende blev inviteret med til et netværksmøde som gæst.

Relationsfabrikken Aarhus CRM forankret i ActiveCampaign. Herfra håndteres leadscoring, marketing automation og pipeline management.

Resultater

Ser vi på de LeadMotor resultaterne over de seneste 5 måneder, er der blevet opsamlet 186 leads, til en leadpris på 72,33 kr.

  • Ud af de 186 leads, har 49 sagt Ja Tak til at deltage i et netværksmøde som gæst. Altså 26,34%
  • Ud af de 49 der gerne ville prøve netværket af, er 24 blevet til nye medlemmer af netværket. Det er 48,98%

Jeg har fået meget professionel rådgivning ved LeadMotor. Et tip til andre virksomheder er, at investere tiden til at få etableret den mest optimale process og udvælgelse af målgruppen samt den løbende opfølgning, justering og tilpasning. Det giver resultater.

– Jacob Mikkelsen, Relationsfabrikken Aarhus

Ready to book your strategy meeting?

Martin Nørgaard Klausen,  Partner og CMO

Andre interessante cases
Brug for hjælp? Skriv til os her

Vi vil besvare din henvendelse hurtigst muligt.