Ambitiøse på dine vegne
Måske skulle denne sektion have handlet om os, men i virkeligheden handler det hele om dig, dine mål og dine drømme. Vi indfrier mål og potentiale – og vi lever af det. |
Ingeniører i teknologibaseret forretningsudvikling
Du læste rigtigt. LeadMotor adskiller sig markant fra det traditionelle marketingbureau. Vi ser os som et salg- og marketing konsulenthus.
Vi har ingeniørbaggrund inden for teknologibaseret forretningsudvikling, og en brændende passion for salg, økonomi, og vækst.
Det er denne dybfølte entusiasme, der har været drivkraften bag udviklingen af LeadMotor, og som fortsat er hjertet i vores unikke tilgang til at drive din virksomheds vækst.
Dit LeadMotor team
Vores LeadMotor-team består af passionerede specialister med forskellige baggrunde og årelang erfaring. Vi er stolte af vores nørderi – for os, en betegnelse for dedikation og ekspertise.
Når du samarbejder med os, får du ikke blot et team; du får partnere, der er fuldt indviede i din virksomheds vision, dine målsætninger, din målgruppe og de udfordringer, de står overfor.
Vores mål? At accelerere din vækst med skræddersyede løsninger.
Dit team er understøttet af en omfattende videnbase, rig på erfaring og indsigter. De står aldrig alene – bag dem er et netværk af talentfulde kolleger klar til at bidrage med deres ekspertise.
B2B Salg og Marketing
For at skabe effektiv vækststrategi kombinerer vi B2B-marketing og salg. Ved at forene kræfterne sikrer vi en ensartet kundeoplevelse, forbedrer leadkvaliteten og øger salgseffektiviteten. Desuden opsætter vi kontinuerlige feedback loops mellem marketing og salg og transformerer indsigt til handling, som i sidste ende maksimerer din ROI. Det er sådan vi accellererer væksten i din virksomhed.
En mission du kan mærke
Vores mission er klar, og vi arbejder med den dagligt: “VI skaber struktureret vækst i B2B-virksomheder med en kombination af B2B salg- og marketing.
Desuden vælger vi aktivt projekter til og fra, alt efter om vi vurderer at kunne skabe værdi og vækst for din virksomhed. Du kan forvente en hudløs ærlig rådgivning herfra.
De 6 værdier
Ansvar, Udvikling, Drive, Ærlighed, Transparens og Teamwork. Det er de 6 værdier, vi arbejder ud fra – både eksternt og internt. Det betyder, at vores kunder altid ved præcis, hvordan det går med vores arbejde. I det daglige arbejde udlever alle medarbejderne aktivt værdierne – og hver måned deler vi vores gode historier, hvor disse værdier indgår.
Mød vores team af specialister
LeadMotor Ingeniør
Kommunikativ automationmekaniker
Med en kandidat i Kommunikation fra det kolde nord (Aalborg) er du sikker på, at Camilla leverer en skarp og gennemtænkt kommunikation. Hun har et unikt talent for at se muligheder for kundernes automations, og for at få mulighederne eksekveret til en solid løsning.
Der er ikke mange der ved det, men Camilla har selv renoveret sit hus med kyndig hjælp fra sin datter. Hun kan tricks med en tapetafdamper og stripper!
LeadMotor Konsulent
Tracking ninja med mange talenter
Jonas er en engageret og energisk cand.merc. med speciale i marketing. Han er en sand mester i opsætning af tracking, og i at sørge for at ramme den helt rigtige målgruppe, via annoncering. Det er lidt som at se en ninja udse sig sit næste offer.
Der er ikke mange der ved det, men Jonas er et sandt orakel når det kommer til brætspil og fodbold (Seriøst! Stil ham et spørgsmål om det, næste gang du ser ham!).
Derudover, har Jonas et formidabelt talent for, at kunne prissætte et hus til nøjagtighed, ud fra meget få informationer.
LeadMotor Konsulent
Kreativ medie-tosse
Lasse er en en kreativ, medie-tosset sjæl med flair for at skabe spændende og inddragende indhold til en bred vifte af digitale platforme. Han har en stærk baggrund inden for medievidenskab.
Når Lasse har fri, ynder han at råbe af uartige bold-entusiaster, som fodbolddommer.
Der er ikke mange der ved det, men Lasses yndlingssang er”Smuk som et stjerneskud”, og han er nok Danmarks største Brødrene Olsen-fan – under 60 år.
LeadMotor Konsulent
Lean, mean, lead-ripper machine a´la Maude
Det er ikke alle og enhver der kan opsætte en annoncekampagne eller et mailflow som Line! Med en solid baggrund i Marketing og Business Innovation er hun en Lean, mean, lead-ripper Machine!
Der er ikke mange der ved det, men vi har et helt fotoalbum af Lines nakke, da hun har et unikt talent for at gemme sig fra kameralinser – det er derfor et ret unikt, at vi her kan vise selveste forsiden af Line (wauw).
Derudover, er det anbefalelsesværdigt at quizze Line i Matador-viden (Du bør dog være forberedt på, at tabe).
Partner og CMO
Den forretningsudviklende mester-danser
Martin er en supermand indenfor marketing automation og forretningsudvikling.
Under hans Business Development Engineer uddannelse skabte han flere startups med studiekammeraten Rehmi. Det var dér ideen til vores allesammens LeadMotor blev udviklet.
Der er ikke mange der ved det, men Martin kan under særlige omstændigheder, ses præstere en fabelagtig orm på dansegulvet. Derudover, laver han en formidabel gin gin mule og er stor FCM og Liverpool fan.
Partner og CEO
… und ich flieg’, flieg’, flieg’
Hvad får man når man blander en technørd, en motorbølle og en iværksætter? Svaret er selvsagt vores Partner og CEO Rehmi.
Under hans Business Development Engineer uddannelse skabte han flere startups med studiekammeraten Martin. Det var dér ideen til vores allesammens LeadMotor blev udviklet.
Udover at være en helt igennem skøn chef, er han lidt af rainman når det kommer til marketing strategi, automation og annoncering.
Der er ikke mange der ved det, men Rehmi giver en glimrende danseundervisning til de der gerne vil kunne de smarteste trin til afterski
LeadMotor Konsulent
Stefan er LeadMotor Konsulent, Content-mager og Adobe superbruger. Entusiasmen er høj, når det kommer til mekanismer og psykologien bag markedsføring!
Hvad der er godt at vide om Stefan er, at han af flere omgange har frelst landsbyer fra orker og hele kongeriget fra drager – dog (endnu) ikke i arbejdsregi, men i de ugentlige D&D spil
Viden der skaber vækst i din virksomhed
LeadMotor® teamet har samlet brugt mere tid på B2B Marketing og salg end det tog at bygge pyramiderne i Giza.
Vi har samlet vores bedste læringspunkter til dig i konkrete indlæg, som vi håber, du kan bruge i dit eget arbejde med marketing og salg.
Få hele opskriften på succesfuld B2B leadgenering og pipeline management
Vi har samlet vores best practice og konkrete cases i en e-bog og gemt endnu mere guld til dig i e-mail flowet, som du modtager efterfølgende.