
Ambitiøse på dine vegne
Måske skulle denne sektion have handlet om os, men i virkeligheden handler det hele om dig, dine mål og dine drømme. Vi indfrier mål og potentiale – og vi lever af det. |


Ingeniører i teknologibaseret forretningsudvikling
Du læste rigtigt. LeadMotor er ikke et ordinært marketingbureau. Alle partnere har ingeniørbaggrund i teknologibaseret forretningsudvikling med dyb passion for salg, økonomi og vækst. Det er med rødder i dén passion, LeadMotor er blevet udviklet.
Dit LeadMotor team
Her er en samling af landets dygtigste inbound marketing professionelle. De arbejder med at skabe og løfte din online leadgenerering og pipeline management.
Du finder en toptunet flok, med forskellige baggrunde og mange års erfaring. Nogle vil kalde os nørder – Vi kalder os LeadMotor konsulenter.
Du får et dedikeret team, der kender din virksomhed, dine mål, din målgruppe, deres udfordringer, og hvordan de kan sætte fart på din virksomheds vækst.
Dit dedikerede team gemmer på en enorm pulje af ressourcer. Udover deres egen erfaring og viden, har de nemlig en stor flok dygtige kollegaer at sparre med, i ryggen.





Fokus på udvikling og læring
Der bliver ikke udviklet noget ud fra mavefornemmelser. Vi arbejder ud fra valideret læring. Det betyder, blandt andet, at alt bliver testet og alle i virksomheden konstant dygtiggør sig yderligere.
Alle er certificeret i LinkedIn og Facebook annoncering, og vi bliver løbende videreuddannede indenfor vores mange forskellige færdigheder.
En mission du kan mærke
Udfordringen med missioner er, at det hurtigt bliver tomme floskler. Vores mission er klar, og vi arbejder med den dagligt: “Vi vil vækste B2B virksomheder via online leadgenerering og pipeline management, der systematisk finder nye leads og kvalificerer dem til salg”.
Desuden vælger vi aktivt projekter til og fra, alt efter om vi vurderer at kunne skabe værdi og vækst for din virksomhed. Du kan forvente en hudløs ærlig rådgivning herfra.
De 6 værdier
Ansvar, Udvikling, Drive, Ærlighed, Transparens og Teamwork. Det er de 6 værdier, vi arbejder ud fra – både eksternt og internt. Det betyder, at vores kunder altid ved præcis, hvordan det går med vores arbejde. I det daglige arbejde udlever alle medarbejderne aktivt værdierne – og hver måned deler vi vores gode historier, hvor disse værdier indgår.
Mød vores team af specialister

Kommunikativ automationmekaniker
Med en kandidat i Kommunikation fra det kolde nord (Aalborg) er du sikker på, at Camilla leverer en skarp og gennemtænkt kommunikation. Hun har et unikt talent for at se muligheder for kundernes automations, og for at få mulighederne eksekveret til en solid løsning.
Der er ikke mange der ved det, men Camilla har selv renoveret sit hus med kyndig hjælp fra sin datter. Hun kan tricks med en tapetafdamper og stripper!

Fuld fart på marketing skills
Med en baggrund i International Business Communication er Celina selvsagt, en stærk profil indenfor forretnings kommunikation. Hun har sidenhen drysset marketing og design skills ovenpå.
Der er ikke mange der ved det, men Celina er en entusiastisk shopper af bageudstyr og bukser. Derudover, finder hun det langt mere udmattende at jogge end at løbe stærkt – du skal derfor have de hurtige sko på, hvis du vil følge med.

Gadget-tosset lead-meister
Daniels karriere startede med et hyper-fokus på Google´s platform. Sidenhen er han blevet 100m. mester i at skabe relevante leads på tværs af brancher.
Daniel er GADGETFREAK! med alt hvad det indebærer. Han er svært glad for ny teknologi, både i forhold til sit arbejde, men så sandeligt også i fritiden.
og nå ja… så er han vild med at passe sin græsplæne. Vi forventer at borgmesteren overrækker ham præmien for “Byens Flotteste Plæne” til næste sommer.

Tracking ninja med mange talenter
Jonas er en engageret og energisk cand.merc. med speciale i marketing. Han er en sand mester i opsætning af tracking, og i at sørge for at ramme den helt rigtige målgruppe, via annoncering. Det er lidt som at se en ninja udse sig sit næste offer.
Der er ikke mange der ved det, men Jonas er et sandt orakel når det kommer til brætspil og fodbold (Seriøst! Stil ham et spørgsmål om det, næste gang du ser ham!).
Derudover, har Jonas et formidabelt talent for, at kunne prissætte et hus til nøjagtighed, ud fra meget få informationer.

Kreativ medie-tosse
Lasse er en en kreativ, medie-tosset sjæl med flair for at skabe spændende og inddragende indhold til en bred vifte af digitale platforme. Han har en stærk baggrund inden for medievidenskab.
Når Lasse har fri, ynder han at råbe af uartige bold-entusiaster, som fodbolddommer.
Der er ikke mange der ved det, men Lasses yndlingssang er”Smuk som et stjerneskud”, og han er nok Danmarks største Brødrene Olsen-fan – under 60 år.

Lean, mean, lead-ripper machine a´la Maude
Det er ikke alle og enhver der kan opsætte en annoncekampagne eller et mailflow som Line! Med en solid baggrund i Marketing og Business Innovation er hun en Lean, mean, lead-ripper Machine!
Der er ikke mange der ved det, men vi har et helt fotoalbum af Lines nakke, da hun har et unikt talent for at gemme sig fra kameralinser – det er derfor et ret unikt, at vi her kan vise selveste forsiden af Line (wauw).
Derudover, er det anbefalelsesværdigt at quizze Line i Matador-viden (Du bør dog være forberedt på, at tabe).

Den forretningsudviklende mester-danser
Martin er en supermand indenfor marketing automation og forretningsudvikling.
Under hans Business Development Engineer uddannelse skabte han flere startups med studiekammeraten Rehmi. Det var dér ideen til vores allesammens LeadMotor blev udviklet.
Der er ikke mange der ved det, men Martin kan under særlige omstændigheder, ses præstere en fabelagtig orm på dansegulvet. Derudover, laver han en formidabel gin gin mule og er stor FCM og Liverpool fan.

Strategisk beachboy
Som ung og smuk Business Development Engineer studerende i Herning, drev Mathias eget seo-bureau samt en affiliate side der guidede danskerne til valg af kosttilskud.
Affiliate siden blev solgt fra til fordel for at starte LeadMotor med Martin og Rehmi, som hans SEO bureau blev en del af.
Hos LeadMotor er det især produktudvikling, projektledelse og økonomi-jedi funktionerne Mathias brænder igennem med.
Der er ikke mange der ved det, men Mathias har en baggrund som wakeboard instruktør i Cold Hawaii Inland og har en kæmpe interesse for investering i aktier og startups.

… und ich flieg’, flieg’, flieg’
Hvad får man når man blander en technørd, en motorbølle og en iværksætter? Svaret er selvsagt vores Partner og CEO Rehmi.
Under hans Business Development Engineer uddannelse skabte han flere startups med studiekammeraten Martin. Det var dér ideen til vores allesammens LeadMotor blev udviklet.
Udover at være en helt igennem skøn chef, er han lidt af rainman når det kommer til marketing strategi, automation og annoncering.
Der er ikke mange der ved det, men Rehmi giver en glimrende danseundervisning til de der gerne vil kunne de smarteste trin til afterski

Stefan er LeadMotor Konsulent, Content-mager og Adobe superbruger. Entusiasmen er høj, når det kommer til mekanismer og psykologien bag markedsføring!
Hvad der er godt at vide om Stefan er, at han af flere omgange har frelst landsbyer fra orker og hele kongeriget fra drager – dog (endnu) ikke i arbejdsregi, men i de ugentlige D&D spil
Viden der skaber vækst i din virksomhed
LeadMotor® teamet har samlet brugt mere tid på B2B Marketing og salg end det tog at bygge pyramiderne i Giza.
Vi har samlet vores bedste læringspunkter til dig i konkrete indlæg, som vi håber, du kan bruge i dit eget arbejde med marketing og salg.

Demand Generation: Derfor er det essentielt for at få succes som B2B-virksomhed


Få hele opskriften på succesfuld B2B leadgenering og pipeline management
Vi har samlet vores best practice og konkrete cases i en e-bog og gemt endnu mere guld til dig i e-mail flowet, som du modtager efterfølgende.