Case

Hydra-Comp A/S

Hydra-Comp er specialister i specialproducerede hydraulikcylindre og pumpestationer, produceret i Danmark. De driver derudover, en webshop med mere end 7.500 hydraulik komponenter og reservedele. I 2021 udtog Dansk Erhvervs indstillingsråd Hydra-Comp til finalen i kategorien 'Bedste B2B med online omsætning under 200 mio'.
733
Antal leads
32,30 DKK
Gennemsnitlig leadpris
+75
Nye kunder

Efter de første 3,5 måneder med LeadMotor, gjorde Hydra-Comp status: Der var blevet opsamlet 733 relevante leads. Via marketing automation, var de nu i gang med at blive opvarmet. Leadprisen på disse var, i gennemsnit, 32,30 DKK.

112 af de opsamlede leads, var blevet til varme kundeemner, der havde vist stor interesse. De 112 varme leads var altså klar til at blive kontaktet telefonisk af en sælger.

I løbet af de 3,5 måneder, blev deres annoncer set 1,4 millioner gange af målgruppen.

Hydra-Comp har, som minimum, fået 75 nye kunder gennem LeadMotor.

Er du klar til at booke dit strategimøde?

Martin Nørgaard Klausen,  Partner og CMO

Andre interessante cases
Brug for hjælp? Skriv til os her

Vi vil besvare din henvendelse hurtigst muligt.