Case

Emil Nissen

Et flow af nye leads, møder og kunder ved opbygningen af en LeadMotor.
+1000
Antal leads
Nye møder
Et konstant flow af møder
+10
Nye kunder

“Jeg oplever, at der er kommet en tilstrømning af leads. LeadMotor er til dem der ønsker et seriøst salgsværktøj. Til dem der villige til at investere både tid og penge i det”

Emil Nissen, Direktør, EmilNiIssen
www.linkedin.com/in/emil-nissen
www.emilnissen.dk

Baggrund for at vælge LeadMotor

EmilNissen er et marketingbureau med kontor i Aalborg, der er specialiseret i at hjælpe webshops med at skalere op vha. digital markedsføring. Virksomheden skiller sig ud ved at lægge ekstra stor vægt på det gode, tætte samarbejde mellem bureau og kunde, som er afgørende for succes. Baggrunden for at vælge LeadMotor var, at EmilNissen intensivt kunne holde fokus på egne kunder, mens nye kunder kom til i pipelinen.

Samtidigt kunne man trække på vores ekspertviden om markedsføring målrettet B2B virksomheder.

EmilNissens LeadMotor

Som leadmagnet faldt valget på det vi kalder en “value-video”, hvori der fokuseres på en premium case. Tilbuddet om at få indblik i en case, hvor EmilNissen har mere end fordoblet omsætningen, er super interessant for andre webshops. Det er noget der taler direkte ind i de udfordringer målgruppen står overfor, og deres målsætning om at skabe øget salg.

Efter leadopsamlingen, føres leadet igennem et skræddersyet e mail flow, som taler videre om problemstillingen med at vækste sin webshop gennem online marketing.

Udover e-mail flowet som har skabt mange møder med webshopejere, har Emil selv været dygtig til at engagere de næsten 1000 leads der er genereret, bl.a. gennem Linkedin posts og direkte beskeder til relevante leads.

Resultater

I løbet af det første års samarbejde, er der blevet opsamlet over 1000 leads, og der har været et konstant flow af mødebookinger via deres LeadMotor.

Der er kommet mere end 10 nye kunder fra LeadMotor indsatsen, og de næste mange potentielle kunder er i pipelinen.

Faktisk har EmilNissen valgt at opsige samarbejdet med LeadMotor. Tilstrømningen af nye kunder går i øjeblikket for hurtigt i forhold til den nuværende kapacitet hos EmilNissen, og Emil kan nemt se for sig, hvor de næste mange kunder kommer fra, med det fundament vi sammen har skabt gennem det seneste års samarbejde.

Vi håber på, at kunne byde EmilNissen velkommen igen, når indsatsen skal op i næste gear, og der er kapacitet til at tage nye kunder ind igen.

Er du klar til at booke dit strategimøde?

Martin Nørgaard Klausen, Partner og CMO

Andre interessante cases
Brug for hjælp? Skriv til os her

Vi vil besvare din henvendelse hurtigst muligt.